Opzeggen

Lidmaatschap opzeggen


Opzeggen moet plaatsvinden vóór 1 mei. Je kunt dan doorspelen tot aan de zomervakantie.

Na de zomervakantie begint het nieuwe seizoen, waarvoor je dan hebt opgezegd.


Deze datum is zo gekozen omdat de teams voor het volgende seizoen moeten worden samengesteld en aan de bond worden gemeld, zodat de teams in de competitie worden opgenomen.

Iedereen is dus altijd een geheel seizoen lid en is contributie voor het gehele seizoen verschuldigd.
Indien een lid in de loop van een jaar opzegt zijn de kosten in feite al gemaakt. Mogelijk leidt de opzegging er zelfs toe dat het team waar het lid in speelt zich moet terug trekken uit de competitie wat ook weer kosten met zich meebrengt. Ook de contributie aan de bond dient betaald te worden voor ieder lid, ongeacht hoe lang hij of zij in een seizoen meespeelt.

Om deze reden is het opzegbeleid zoals het bij onze club wordt gehanteerd zo opgesteld.


Je lidmaatschap opzeggen kan per email bij de ledenadministratieledenadmin@hockeyhoogeveen.nl


Je kunt ook opzeggen 
via de website:

  1. Log in (rechtsboven op onze website)
  2. Ga naar "Club"
  3. Selecteer "Opzegformulier"
  4. Vul het formulier in en druk op de verzendknop.

Doe het wel vóór 1 mei.


Ter informatie: we bewaren je gegevens altijd nog 7 jaar na je afmelding. Dat zijn we wettelijk verplicht.

Als je bij aanmelding hebt aangegeven dat je wilt worden geïnformeerd voor toekomstige reunie's bewaren we je gegevens 25 jaar.


Share by: